ANDA MENCARI BISNES MENTOR?

SAYA ADALAH FOUNDER KEPADA GROUP H'R.

Saya adalah bakal Mentor anda!

Kenapa Saya?

Hahh, ini adalah trademark group saya, "Hold my hand and we will success toghether".

Saya merupakan pengedar sah shaklee seluruh Malaysia sejak 4/3/2018.

Saya merupakan founder kepada group H'R. Untuk anda yang sedang mencari bisnes dropship, Join saya dan anda berpeluang memulakan perniagaan sendiri!

Berapa modal?

Tidak perlu keluarkan modal ribu raban untuk join bisnes ini, anda cuma perlu bayar Yuran keahlian Rm65.00!

Kelebihan apabila anda daftar di bawah saya:

☑️Saya akan ajar anda satu persatu A-z and from Zero to Pro!
☑️Saya akan sediakan bahan iklan untuk anda
☑️Saya akan masukkan anda dalam group support yang besar
☑️Ilmu bisnes percuma
☑️Saya akan ajar cara beriklan dan
☑️Kita akan belajar terus sehingga kita berjaya bersama.

Jom kita bangkit berniaga!

Saya mencari,

Suri Rumah yang mahu bantu suami untuk mencari pendapatan sampingan.

Pelajar yang mahu jana income untuk menampung perbelanjaan harian.

Penjawat awam dan pekerja swasta yang mahu gaji 2x sebulan!

Hububgi saya segera di 0143300956.

Berniagalah, jangan malu bossku, ianya salah satu daripada sunnah.






Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BAWANG PUTIH GARLIC COMPLEX SHAKLEE

CAROTOMAX DAN MATA ANDA (Deeya Aidah)

HERBAL BLEND & TUMIT PECAH