PENCARIAN RAKAN BISNES!! (Dropship shaklee)

SAYA MENCARI BISNES PARTNER SELURUH MALAYSIA.

Hello uols, ada tak yang berminat jana pendapatan sampingan ? 

Saya  sedang mencari sesiapa Yang berminat untuk mencari pendapatan sampingan, boleh turut serta  dengan saya jadi Agen  dropship shaklee.

Apa yang agen perlu buat?? 

Haahhh.. .

Agen cuma perlu kongsi dan promote produk Shaklee.

Buat order dalam website Shaklee.

Kemudian Shaklee akan hantar order kita ke alamat customer. 

Senang kan.

Yuran keahlian cuma serendah RM65.00. Dengan peluang ini pulangan yang besar bergantung usaha masing2.

Apa kelebihan bisnes dropship shaklee ini? Ianya Sangat mudah!

🍀 Tidak perlu menyimpan stok
🍀 Tidak perlu packing barang
🍀 Tidak perlu buat penghantaran
🍀 Masa fleksible dan mudah diurus dari rumah
🍀 100% Secara Online (Kalau suka cara offline lagi best)
🍀 Untung Retail lebih 20%
🍀 Untung Cash Bonus 5%-21%
🍀 Sistem Tempahan Online

Bila anda join bisnes shaklee ni anda layak dapatkan Extra benefit seperti:-

🌸 Free coaching class

Anda akan dapat coaching secara percuma dari upline-upline hebat.

🌸 Free marketing class

Anda dapat menuntut ilmu secara percuma dari mentor-mentor yang berpengalaman.

🌸 Free Group support

Group support akan membantu anda bukan sekadar memberi bimbingan malahan akan ada aktiviti-aktiviti menarik setiap bulan yang akan diadakan, seperti aktiviti Gempro, Ibb, Bwb dan boom.

Aktiviti ini adalah untuk saling support iklan sesama ahli.

Dan yang pastinya di shaklee anda tidak akan dibiarkan seorang diri. Upline akan sentiasa bersama untuk sentiasa membantu anda. 

Ada banyak peluang dalam bisnes dropship shaklee ini. Antaranya:

Anda berpeluang merebut,

🌼UNLIMITTED CASH BONUS
🌼UNLIMITTED CAR BONUS
🌼BONUS KERETA SEUMUR HIDUP
🌼UNLIMITTED TIKET PERCUTIAN

BEST KAN..😊

Mahu join group Bisnes saya? Bulan ini  saya  Buka 5 Kekosongan sahaja pengambilan adalah terhad , siapa cepat dia dapat.

Daftar RM65.00 sahaja untuk mula.

Hubungi saya bakal bisnes partner anda - Haidah .

Saya adalah Founder kepada Group
~H_R~

wassap/Dm:
http://hrfounder.wasap.my.

JOM BANGKIT BERNIAGA! ! !




Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BAWANG PUTIH GARLIC COMPLEX SHAKLEE

CAROTOMAX DAN MATA ANDA (Deeya Aidah)

HERBAL BLEND & TUMIT PECAH